Firma Moris design zvítězila v soutěži o rebranding několika stovek prodejen Drogerie Teta. Tato česká firma se po převzetí provozoven Schleckeru rozhodla změnit svou tvář a co nejvíce se přibílžit zákazníkům. “Na přípravě jsme pracovali osm měsíců a v současnosti s přestavbami začínáme. Celá zakázka je velice složitá na logistiku úprav a výroby. Postupně začneme předávat jednu, od příštího měsíce dvě provozovny denně. Ale troufám si tvrdit, že se nám podařilo nastavit nový trend ve vzhledu prodejen,” říká Klofáč.
Teta kosmetika | Stovky drogerií Teta čeká změna vzhledu
Společnost Klofáč založil v roce 1997 a postupně začal spolupracovat s firmami jako Panasonic nebo Kodak. „Zakázka pro Kodak byla opravdu veliká. V roce 2000, kdy zkoušel zachránit svou pozici na trhu, si u nás objednal rebranding asi 160 prodejen,“ vzpomíná Klofáč.
I v současnosti jsou mezi zákazníky firmy velké společnosti jako Adidas, T-Mobile, Nike nebo Toshiba. „Ale pracujeme i pro české firmy. Například uspěl náš prodejní stánek Alpine Pro v Českém domě na olympiádě v Londýně. Právě za něj jsme dostali jednu z pěti cen v soutěži středoevropské asociace pro marketing v místech prodeje - POPAI,“ říká Klofáč.