Drogerie Teta začínají měnit vzhled

Radomír Klofáč a obchodní ředitelka Gabriela Spurná

Radomír Klofáč a obchodní ředitelka Gabriela Spurná

I v době ekonomické krize jsou odvětví, která setrvale rostou. Jedním z nich je takzvaná in-store reklama. „Reklama v místě prodeje stále zaznamenává 10 až 30 procentní růst podle odvětví,“ říká Radomír Klofáč, majitel firmy Moris design, která se touto činností zabývá.

Firma Moris design zvítězila v soutěži o rebranding několika stovek prodejen Drogerie Teta. Tato česká firma se po převzetí provozoven Schleckeru rozhodla změnit svou tvář a co nejvíce se přibílžit zákazníkům. “Na přípravě jsme pracovali osm měsíců a v současnosti s přestavbami začínáme. Celá zakázka je velice složitá na logistiku úprav a výroby. Postupně začneme předávat jednu, od příštího měsíce dvě provozovny denně. Ale troufám si tvrdit, že se nám podařilo nastavit nový trend ve vzhledu prodejen,” říká Klofáč.

Teta kosmetikaTeta kosmetika | Teta kosmetikaStovky drogerií Teta čeká změna vzhledu

Společnost Klofáč založil v roce 1997 a postupně začal spolupracovat s firmami jako Panasonic nebo Kodak. „Zakázka pro Kodak byla opravdu veliká. V roce 2000, kdy zkoušel zachránit svou pozici na trhu, si u nás objednal rebranding asi 160 prodejen,“ vzpomíná Klofáč.

I v současnosti jsou mezi zákazníky firmy velké společnosti jako Adidas, T-Mobile, Nike nebo Toshiba. „Ale pracujeme i pro české firmy. Například uspěl náš prodejní stánek Alpine Pro v Českém domě na olympiádě v Londýně. Právě za něj jsme dostali jednu z pěti cen v soutěži středoevropské asociace pro marketing v místech prodeje - POPAI,“ říká Klofáč.