Fischer bude prodávat zájezdy německého obra FTI

cestovní kancelář

cestovní kancelář Zdroj: profimedia.cz

Cestovní kanceláři Fischer se podařilo uzavřít spolupráci s německým partnerem. Fischer ode dneška prodává na českém trhu zájezdy čtvrté největší německé cestovky FTI. CK Fischer získala přístup do rezervačního systému, katalogy německé firmy se objeví v češtině.

České firmě jde především o doplnění nabídky zájezdů do exotických zemí, které jsou v Německu levnější. Výhodu
představují také přímé charterové lety z německých letišť, z Ruzyně se za moře létá vždy s mezipřistáním, často běžnou linkou.

„Český trh je relativně malý a při prodeji zájezdů do vzdálených destinací lze někdy jen obtížně dosáhnout cen, které mají k dispozici německé kanceláře,“ uvedl ředitel CK Fischer Jiří Jelínek.

„Není to zcela běžné, každá velká cestovní kancelář se velkou měrou drží svého vlastního autonomního trhu,“ komentoval analytik Jaromír Beránek. Velké cestovky vesměs nabízejí jen zájezdy mateřských nebo sesterských zahraničních společností.

V Česku je to například CK Neckermann, na prodej německých zájezdů se chystá i tržní jednička Exim Tours. Ta bude nabízet produkt nového strategického partnera , ale až poté, co akvizici schválí antimonopolní úřad. Německé zájezdy prodává i největší internetová agentura Invia.cz. „Je to pouze pro úzkou skupinu klientů, jejich podíl je kolem tří procent,“ řekl šéf Invia Michal Tůma. Také podle něj má nákup německého zájezdu smysl především u zimní exotiky.