Gucci představil nový parfém, zakončil úspěšný kvartál

Gucci Bloom

Gucci Bloom Zdroj: Gucci

Fiat a móda. Verzi "Gucci" chce prodávat za 485 tisíc korun.
2
Fotogalerie

Italský módní dům Gucci zažil nejúspěšnější kvartál za posledních 20 let, což indikuje rostoucí chuť zákazníků po luxusních značkách oblečení, módních doplňků a také parfumerie. Na to značka zareagovala představením nové vůně Gucci Bloom. 

Za jejím vznikem stojí přímo kreativní ředitel společnosti Alessandro Michele. Ten se proslavil především jako módní návrhář, k vytvoření parfému si tak spíše odskočil od běžných povinností.

Uvedení dámského parfému v Institutu moderního umění na Long Islandu se účastnilo mnoho tváří značky, stejně jako hudebních hostů. Parfém Gucci Bloom by se měl v Česku objevit letos v létě.

Kromě značky Gucci, jejíž prodeje vzrostly o 48 procent, zažila úspěšný rok také celá mateřská společnost Kering, pod kterou spadá například také Bottega nebo Yves Saint Laurent. Poptávka po luxusním zboží kromě západní Evropy rostla také v Asii. Především Číňané tak zboží nakupují raději doma, než aby si luxusní doplňky vozili ze svých cest na západ.

Zároveň podle Bloombergu roste obliba nákupu luxusního zboží po internetu. Jen samotný koncern Kering je dokázal zvýšit o 86 procent, což znamená značný přesun zákazníků do virtuálního prostředí.

Nedávno tak například známý módní dům Ralph Lauren uzavřel svůj obchod na newyorské Fifth Avenue.