Společnost JYSK působí na českém trhu již 14 let a za tu dobu několikanásobně navýšila počet svých prodejen, zákazníků, zaměstnanců i ročního obratu. Problém s náborem kvalifikovaných zaměstnanců řeší vlastním vzdělávacím systémem.
Společnost JYSK vstoupila na český trh v roce 2003 a v tomtéž roce otevřela v České republice tři prodejny. Za 14 let její působnosti prochází nepřetržitým rozvojem obchodních aktivit. V současnosti má na území České republiky již 81 prodejen a jejich počet neustává.
JYSK prožívá zlaté období, ve kterém dochází ke kontinuálnímu nárůstu nejen počtu prodejen, ale také obratu. Za poslední tři roky stoupl o více než miliardu korun.
Obrat společnosti roste kontinuálně v řádu miliard korun |
Dánský koncern má pobočky v 49 státech napříč celým světem a zaměstnává celkově téměř 21 000 zaměstnanců ve více než 2 500 prodejnách.
Prosperujícímu JYSKu neroste pouze počet prodejen a obrat. Za poslední tři roky se také navýšil počet zákazníku jen v České republice z 3,3 milionu ročně na bezmála 5 milionů.
Společnost předpokládá budoucí nárůst ve stejném či větším tempu, potvrzuje HR manažer JYSKu Jan Bek. Za poslední tři roky narostl počet jejich zaměstnanců na bezmála 600 a nábor nových neustává.
JYSK neustává v hledání nových zaměstnanců |
Rychlý růst a nedostatek lidí
Ačkoliv JYSK v současné době prochází finančně úspěšným obdobím, trápí ho nedostatek kvalifikovaných zaměstnanců. Společnost proto vyvinula vlastní program vzdělávání, který zajišťuje kvalifikaci zaměstnanců nejen na vedoucích pozicích.
Své stávající i nové zaměstnance si vzděláváme sami, říká Jan Bek. |
„V současné době hledáme Store managery – jak pro Českou republiku, tak i pro Slovensko. Hledáme lidi, kteří povedou malé týmy na prodejnách. Dokonce v lednu 2018 pro ně připravujeme další trainee program. Chceme dát příležitost novým lidem, vzdělávat je,“ konstatuje Jan Bek z JYSK.
Pokud se chcete dozvědět více informací o tom, jak JYSK přijímá nové zaměstnance a co jim nabízí, podívejte se na kariera.jysk.cz.