L'Oréal v pololetí vydělal o 11 procent více

Tržby společnosti se zvýšily o deset procent na 11,2 miliardy eur. Tahounem růstu byl luxusní segment, jehož výnosy vzrostly o 18 procent a provozní zisk o 21 procent. Tržby z prodeje masové produkce se zvýšily o 6,7 procenta. Na mladých trzích světa L'Oréal posílil tržby o 14 procent.
Ve druhém čtvrtletí se ale tempo růstu v luxusním segmentu, který zahrnuje značky jako Cacharel a Lancôme, poněkud zpomalilo, uvedla firma. Mezi její další značky patří šampony Garnier, parfémy Giorgio Armani či dekorativní kosmetika Maybelline.
Čistý zisk firmy vzrostl o šest procent na 1,6 miliardy eur. Analytici podle agentury Thomson Reuters čekali zvýšení na 1,65 miliardy eur.
L'Oréal potvrdil, že v letošním roce čeká silnější růst, než jakého by měl dosáhnout celý trh kosmetiky. Ten podle červencového odhadu firmy poroste o zhruba čtyři procenta.