Likérce Jan Becher se daří, zvýšila zisk na 250 milionů
Hospodářské výsledky firmy byly zveřejněny v návaznosti na roční výsledky mateřské společnosti Pernod Ricard. Hlavní značka likérky - nejprodávanější Becherovka Original - posílila svoji pozici na českém trhu hořkých bylinných likérů o 2,2 procentního bodu a její celkový tržní podíl v této kategorii vzrostl na 34,3 procenta.
Becherovce se dařilo i v exportu. „Za uvedené období zaznamenal tradiční český likér nárůst objemu exportu o 13 procent a dosáhl hranice tří milionů litrů, uvedla mediální zástupkyně firmy Anna Davidová. Vzhledem k poměrně složité situaci na trhu je vedení karlovarské likérky s výsledky spokojeno, komentoval vývoj generální ředitel společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka Anthony Schofield.
Likérku Jan Becher vlastní koncern Pernod Ricard SA od roku 1998. Na českém trhu působí i jako distributor značek mateřské skupiny. Z patnácti strategických značek koncernu Pernod Ricard prodávaných na českém trhu dosáhla v uvedeném období největších objemů prodeje irská whiskey Jameson.