Věřitelé rozhodli tom, že prodej proběhne formou výběrového řízení. To se uskuteční jako veřejné licitace na začátku května v sídle insolvenčního správce. Minimální vyvolávací cenu výbor stanovil na tři miliony. Popron Média nevlastní žádný nemovitý majetek či sklady. Prodávají se tak například ochranné známky, internetová doména Popron.cz, automobily a zásoby. „Ochranné známky lze vnímat jako významný majetek, a to vzhledem k obecné známosti u veřejnosti a zejména u zákazníků dlužníka,“ uvedl insolvenční správce společnosti.
Popron Média dále vlastní databázi s 760 tisíci kontaktů na klienty. Aktivních zákazníků je ale výrazně méně, asi 31 tisíc.
Ještě před sedmi lety dosáhly tržby Popron Media 490 milionů a zisk osmi milionů. Firma kromě distribuce provozovala na přelomu tisíciletí vlastní obchod Popron.cz a distribuovala i produkci dalších hudebních vydavatelství. Po úspěšných letech 2002 až 2008 ale nastal obrat, zejména u zásilkové služby. Do insolvenčního řízení se podle insolvenčního správce přihlásilo 208 věřitelů s pohledávkami v celkové výši 158 milionů korun.
popron |