Módní řetězec Gerry Weber chce v Česku a na Slovensku až 10 nových obchodů

Ilustrační foto

Ilustrační foto

Německá módní značka Gerry Weber se chystá expandovat v Česku a na Slovensku. Ještě letos chce firma podepsat smlouvy na dva pronájem dvou nových obchodních ploch, celkem firma zvažuje v Česku a na Slovensku otevřít až deset poboček.

Poté, co německá módní značka minulý týden razantně vstoupila na rakouský trh koupí insolventní společnosti Don Gil, obrací svůj pohled do zemí střední Evropy. „Česko a také Slovensko jsou země, které v rámci naší současné expanze stojí v centru naší pozornosti. V obou zemích momentálně hledáme plochy o velikostech 150 až 250 čtverečních metrů pro náš vlastní obchod,“ uvedl pro E15.cz ředitel pro maloobchod Thomas Kronfeld.

„Jde nám hlavně o Prahu, Plzeň, Brno a Bratislavu. Na dvou místech už máme konkrétní plány a jsme přesvědčeni, že tam ještě letos podepíšeme smlouvy.“

„V rámci naší expanze v Česku a na Slovensku chceme otevřít celkem 10 poboček a je možné, že v rámci tohoto plánu Gerry Weber převezme i některé menší obchody,“ uvedl Kronfeld.

V současné době funguje v Praze jeden obchod House of Gerry Weber v rámci franšízy. „I tento obchodní model hodláme rozvíjet,“ uvedl Kronfeld. Do konce roku se Gerry Weber chystá také otevřít tři nové pobočky v Polsku, napsal v pondělí rakouský ekonomický deník Witschaftsblatt.

Německá módní značka provozuje po celém světě celkem 430 svých značkových obchodů House of Gerry Weber, v dalších dvou tisících obchodech prodává své zboží. Společnost je zastoupena v 62 zemích a celosvětově zaměstnává 2700 lidí, uvádí na svých internetových stránkách. Podle agentury Bloomberg společnost vloni hospodařila s čistým ziskem 54 milionů eur a její tržní hodnota se pohybuje kolem miliardy eur.