Počet ochucených piv stoupá

pivo

pivo Zdroj: profimedia.cz

K loňské vlně zájmu českých spotřebitelů o ochucená piva se přidávají další pivovary. Česká pobočka nadnárodního koncernu Heineken hodlá na trh uvést pivo Zlatopramen s „příchutí tropů“, vyplývá z pozvánky na představení nového piva určeného zejména pro letní období.

Deníku E15 to potvrdila i mluvčí české pobočky Heinekenu Kateřina Beute s tím, že bližší podrobnosti firma zveřejní příští pátek.

Minulý týden nové pšeničné pivo s aroma pomeranče a koriandru Fénix představil Prazdroj. Pivo typu Radler s příchutí citronovou a grapefruitovou nyní na trh poslal i Pivovar Samson.

„Pivovary nyní aktivně hledají co nejširší možnosti inovací, ať už produktů, například ochucená piva nebo obalů, jako jsou plastové PET lahve,“ uvedl již dříve výkonný ředitel svazu pivovarů Jan Veselý. Konzervativní Češi dlouho ochucená piva neuznávali a několik dřívějších pokusů uvést je na trh skončilo neúspěšně. Loni v květnu ale prolomil ledy Staropramen, který začal prodávat svůj Lemon Cool po desítkách tisíc hektolitrů měsíčně.