Popron Média prohloubila ztrátu, mění strategii

Popron

Popron Zdroj: Popron

Jedna z největších zásilkových firem v Česku, Popron Média, loni více prodělala. Zatímco v roce 2010 se pohybovala v minusu skoro tři miliony, loni ztráta dosáhla 18 milionů korun. Tržby vykázaly menší pokles – o devět procent na 332 milionů korun.

„Začali jsme provozovat centrální distribuci pro Supraphon, loni pak pro Universal Music. Příliš jsme se soustředili na některé procesy, takže nám trochu uniklo vánoční období. To byl hlavní důvod naší ztráty,“ komentoval výsledky Peter Schier, většinový majitel firmy.

Dalším faktorem, který ovlivnil hospodářské ukazatele, je restart firmy. Peter Schier začal zavádět v podniku takzvaný multichannelový systém, který zahrnuje e-shop, tištěný katalog, vyzvedávací místo i prodej přes mobilní telefon. „Na zavedení multichannelu, vytvoření nových struktur jsme za poslední tři roky vynaložili 40 až 50 milionů korun,“ doplnil Schier.
Firma nabízí řadu produktů od hudby a filmových DVD přes knížky, hračky až po potřeby pro domácnost. Denně vyexpeduje až 1200 balíků.