Procter & Gamble před Letními olympijskými hrami v Riu 2016 přivítal sportovce, jejich maminky a hosty v P&G Family Home

P&G

P&G Zdroj: PR

Otevření P&G Family Home uvedla zlatá olympionička Nadia Comăneci a vystoupení bubeníků z brazilské skupiny Olodum

V předvečer slavnostního zahájení Letních olympijských her v Riu společnost Procter & Gamble, celosvětový partner olympijských her, oficiálně otevřela P&G Family Home. V tomto „druhém domově pro sportovce“ budou značky jako Gillette, Pantene a Tide v průběhu konání her k dispozici sportovcům, jejich maminkám a rodinám z celého světa.

Otevření P&G Family Home se zúčastnila držitelka pěti zlatých medailí (gymnastika) a ambasadorka značky Tide Pods Nadia Comăneci. Ta oficiálně přivítala maminky sportovců ze zemí celého světa včetně Spojených států, Nizozemska, Itálie, Španělska, Francie, Řecka, Ukrajiny, Polska a hostitelské země – Brazílie.

P&GP&G | PR

Jako první gymnastka, která získala v olympijském závodu nejvyšší možnou známku 10, Comăneci s maminkami diskutovala nejen o tom, jak předefinovala sportovní gymnastiku jako disciplínu, ale také jak posunula očekávání ženských sportovkyň po celém světě. A právě to se snaží předávat jako ambasadorka v rámci kampaně Evolution of Power pro značku Tide Pods.

„Nešla jsem na olympiádu v roce 1976 proto, abych získala všech deset bodů, ale proto, abych se naučila být dostatečně silná toho dosáhnout,“ řekla Comăneci. „Je úžasné pozorovat, jak se tento sport změnil v posledních 40 letech a jak se sportovkyně vyvíjí a nadále nás všechny ohromují,“ říká Matej Podobnik, Communication Manager společnosti Procter & Gamble pro střední Evropu.

Součástí slavnostního otevření byla také bezplatná nabídka služeb od značek P&G pro všechny hosty včetně sportovců, jejich maminek a rodin. Služby zahrnovaly vlasový styling, proměny, manikúru a holení od značek Pantene, Aussie, CoverGirl and Gillette. Hosté byli také pozváni k natočení videa pro kampaň značky Always #LikeAGirl , která podporuje dívky po celém světě k ‘Keep Playing #LikeAGirl.“ Toto snaha je součástí závazku značky předcházet nízkému sebevědomí dívek během puberty, protože sport je známý jako jeden z hlavních hnacích sil pro ženskou sebedůvěru.

P&GP&G | PR

„Jsem moc ráda, že si společnost P&G uvědomuje důležitost maminek a rodin v našich životech,“ říká Barbora Špotáková, olympijská oštěpařka a ambasadorka kampaně „Děkuji, maminko“ společnosti P&G. „Otevřením Family Home poskytuje rodinám sportovců možnost nabrat dostatek sil před tím, než se vypraví fandit svým nejbližším na stadion a posílit je tak v boji o ta nejvyšší místa,“ doplňuje.

Na akci bylo také uvedeno nedávno zveřejněné video značky Gillette Perfect Isn’t Pretty. To odhaluje tvrdé a často přehlížené boje, kterým musí sportovci čelit ve své snaze o dokonalost.

Americký držitel olympijské medaile (desetiboj) a ambasador značky Gillette Ashton Eaton, jenž ve filmu účinkuje, řekl: „Perfect Isn’t Pretty vzdává čest tvrdé práci, kterou my, jako sportovci, podstupujeme na naší cestě za dokonalostí – a tím nemyslím jen konečný výkon, ale celé úsilí od začátku až do konce. Protože nyní pokračuji v této cestě tady, v Riu, jsem vděčný, že společnost P&G bude během her pečovat o mou maminku ve Family Home.“

Akci uzavřelo vystoupení skupiny Olodum – slavného brazilského pochodového orchestru, jehož jedinečná atmosféra a zvuk doprovází také soundtrack videa Perfect Isn’t Pretty značky Gillette.

P&GP&G | PR

Jako hrdý sponzor maminek bude společnost P&G hostit sportovce a jejich rodiny z celého světa v P&G Family Home až do závěrečného ceremoniálu Olympijských her v Riu 2016.

Novinky a podrobné informace o společnosti P&G a jejích značkách naleznete na internetové stránce www.pg.com.