Rozvoz jídla Foodpanda v Česku i na Slovensku končí

„Změnili jsme strategii. Neexpandujeme už maximální rychlostí na hodně trhů. Spíše se chceme soustředit na to, abychom se stali lídry na našich stávajících trzích,“ uvedla zástupkyně firmy.
Foodpanda oznámila vstup na český trh s rozvozem jídla z restaurací loni v srpnu. Přestože se rychle rostoucí trh stále ještě formuje, musela firma čelit silné domácí konkurenci. A to hlavně projektu Damejidlo.cz podnikatele Tomáše Čupra a internetových investorů Miton.
První náznaky problémů Foodpandy v Česku a na Slovensku se objevily v dubnu. Z firmy tehdy zmizel její šéf pro tuzemský a slovenský trh Peter Varga. Vedení pobočky se současně dostalo pod řízení polské větvě firmy.
V Německu sídlící Foodpanda vznikla v roce 2012. Kapitál na rychlou expanzi firma získala od investorské společnosti Rocket Internet. Foodpanda se tak ještě před současnou změnou strategie mohla letos v březnu chlubit tím, že za dva roky rozšířila podnikání do 40 zemí a roste o sto procent ročně.