Nejcennější světovou značkou je symbol amerických Vánoc - Santa Claus. Hodnota jména výrazně převyšuje ceny značek nejvýznamnějších firem. Podle serveru Thedrum to vypočítala to marketingová agentura Brand Finance, která prodejní sílu postavy v červeném plášti ohodnotila sumou bilion liber (32,64 bilionu korun). Společnost podle svého vyjádření při hodnocení vánoční postavy použila stejné metriky, jako se používá v hodnocení značek světových podniků.
Pro srovnání, letos koncem září vyšlo hodnocení firemních značek společnosti Interbrand. Z žebříčku vyplývá, že Coca-Cola poprvé po třinácti letech přišla o pozici nejcennější značky světa. Giganta vyrábějícího slazené nápoje přeskočily firmy Apple a Google. Coca-Cola se v čele tabulky Interbrandu držela od roku 2000. První pětku uzavírají ještě IBM a Microsoft.
Hodnota nejcennější firemní značky (Apple) v žebříčku však za odhadovanou cenou Santa Clause výrazně zaostává. Interbrand ohodnotil značku Apple na 98,32 miliardy dolarů (1,9 bilionu korun).