Tipsport posílil v hokeji, koupil agenturu BPA

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: ctk/Martin Sterba

Největší tuzemská sázková kancelář Tipsport posílila své aktivity v hokeji. Firma, která je generálním sponzorem extraligy a oficiálním sponzorem reprezentace, koupila marketingovou agenturu BPA sport marketing. Agentura je marketingovým partnerem extraligy více než dvě desítky let, sedm let ve stejné oblasti spolupracuje s Českým svazem ledního hokeje.

„Kvůli finanční konsolidaci potřebovala BPA vstup silného partnera,“ uvedla předchozí majitelka a ředitelka společnosti Jana Obermajerová. O prodeji jednala od loňského roku s více zájemci.

„Jsem ráda, že jednání byla završena právě se skupinou Tipsport, neboť se jedná o silného a korektního partnera,“ dodala. Cena za transakci nebyla zveřejněna. Obermajerová přitom zůstane v čele firmy jako ředitelka i šéfka představenstva.

Společnost BPA sport marketing působí na českém reklamním trhu od roku 1993 a nabízí služby v oblasti marketingu, sponzoringu a reklamy v souvislosti se sportovními projekty, především hokejovými. V současnosti disponuje obchodními a marketingovými právy jak na českou hokejovou reprezentaci, tak na nejvyšší hokejovou soutěž Tipsport extraligu.

Pořádá společenské akce jako Sportovec roku nebo Hokejista sezony a také je provozovatelem webových portálů www.hokej.cz a www.nhl.cz.

BPA sport marketing je firmou, jejíž základní kapitál činil před transakcí 797 milionů korun. Po prodeji ale klesl na dva miliony. Tržby se v posledních čtyřech letech podle výročních zpráv pohybovaly mezi 720 až 880 miliony korun. Co se týče výsledků, střídala ztráty se zisky – v letech 2012 a 2014 dosáhla ztráty třinácti, respektive čtyř milionů korun. V letech 2013 a v loňském roce naopak dosáhla čistého zisku osmdesát a 65 milionů korun.

„Věřím, že finančním zázemím a důvěryhodností přispějeme k celkovému ekonomickému oživení hokejového prostředí,“ uvedl předseda představenstva Tipsportu Vratislav Randa.