3M ukazuje užití vědy v každodenním životě

Trifecta - trojúhelník, který bude provázet značku 3M

Trifecta - trojúhelník, který bude provázet značku 3M Zdroj: archiv

Nová platforma značky 3M se snaží spojit zákazníky se světem vědy. Do vizuálního stylu společnosti přináší trojúhelník.

Technologická společnost 3M představuje novou platformu pro komunikaci své značky – „3M Science. Applied to Life“. České veřejnosti ji poprvé ukázala 27. března 2015 na Festivalu Česká inovace, jehož je generálním partnerem. Vizuálnímu stylu expozice dominoval motiv trojúhelníku – tzv. trifecta, která bude provázet značku 3M v další komunikaci. Do této podoby se postupně promění všechny digitální a další komunikační kanály 3M.

Uvedení platformy doprovází digitální kampaň cílená na současné i budoucí zákazníky 3M. Série krátkých příběhů ukazuje nečekané cesty, jak vědecké poznatky pomáhají zlepšit každodenní život. S těmito příběhy se veřejnost může seznámit na webu 3Minovace.cz.