AdActive bude zastupovat Deník.cz

Mediazastupitelství AdActive od nového roku rozšíří portfolio zastupovaných webů o Deník.cz

Mediazastupitelství AdActive od nového roku rozšíří portfolio zastupovaných webů o Deník.cz

Mediazastupitelství AdActive od nového roku rozšíří portfolio zastupovaných webů o Deník.cz. Ten se tak stane jedničkou inzertního balíčku Zpravodajství.

„Vybrali jsme si ke spolupráci AdActive, protože nás spojuje nejen podobný pohled na vývoj mediálního trhu, ale jsme také přesvědčeni, že společnými silami máme šanci bojovat o druhé místo v kategorii internetového zpravodajství. Za poslední tři roky nám meziročně přibývají desítky procent reálných uživatelů až na současných jeden a půl milionu. Spoluprací s AdActive věříme v adekvátní on-line výnosy. Myslím, že si vzájemně máme co nabídnout,“ říká generální ředitelka a předsedkyně představenstva VLP Jitka Bosáková.

AdActive bude Deník.cz zastupovat exkluzivně, stane se nejdůležitějším webem portfolia. Zpravodajský server Deník.cz provozuje vydavatelský koncern Vltava-Labe-Press. Jeho měsíční návštěvnost přesahuje 1,5 milionu reálných uživatelů. Deník.cz poskytuje zpravodajství z republikové úrovně, regionálních i okresních oblastí. Podle serveru Mediaguru si AdActive získáním online titulů VLP kompenzuje odchod databáze CSFD.cz s návštěvností 1,4 milionu reálných uživatelů.