AdMonitoring: V červnu na internetu nejvíce inzeroval Internet Mall

Češi by za obsah na internetu platili

Češi by za obsah na internetu platili

Zadavatelé internetové display reklamy využili v červnu reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 573 milionů korun, což je o 8 procent méně než minulý měsíc. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall a největším provozovatelem portál Seznam.cz. Údaje vychází z projektu AdMonitoring.

Internetový obchodník Internet Mall v červnu využil reklamní prostor v hodnotě 30,6 milionů korun. Druhým největším zadavatelem byl další internetový obchodník, tentokrát Czc.cz s inzercí v hodnotě 20,2 milionů korun a třetí příčku obsadil vyhledávač slev na internetu, portál Skrz.cz s reklamou v hodnotě 12,7 milionů korun.

Mezi provozovateli skončil za Seznamem na druhém místě vydavatelský dům Mafra (meziměsíčně plus 9 procent), na třetím Economia (mínus 22 procent) a na čtvrtém FTV Prima (plus 26 procent).

AdMonitoring je projekt, jehož cílem je monitorovat reklamní investice do plošné reklamy na internetu. Je postaven na třech pilířích: na deklaracích zapojených médií, na nezávislém (robotnickém) monitoringu internetových médií a na zpětných kontrolách mediálních agentur.