Agentura Bison & Rose bude propagovat kávu Lavazza

káva, ilustrační foto

káva, ilustrační foto Zdroj: Profimedia.cz

Stařená gouda s pekanovým ořechem, přelitá slaným karamelem. K tomu osvěžující káva Rosabaya de Colombia.
Ricotta s medem, hruškovým koňakem a physalis, podávaná s jemnou kávou Dulsao do Brasil.
Anglický romanopisec Anthony Trollope považoval za vrchol luxusu pohovku, knihu a šálek kávy.
4
Fotogalerie

Agentura Bison & Rose získala do svého portfolia nového prestižního klienta – značku Lavazza, jednoho z největších světových výrobců kávy a kávových produktů.

Agentura je odpovědná za vytvoření propagační strategie značky na místním trhu. Klíčovým tématem strategické komunikace je zdůrazňování pozice Lavazzy jako top značky v České republice a další upevňování její lokální pověsti u širokého spektra cílových skupin.

 "Agentura Bison & Rose již začala prosazovat komunikační plán zahrnující spolupráci s médii i blogery, stejně jako na míru vyvinuté projekty," uvedla za firmu Beatrice Jahodová s tím, že komunikaci na globální úrovni vede Lavazza Global PR & Events s podporou reklamní sítě Burson-Marsteller, jejímž je Bison & Rose exkluzivním partnerem pro Českou republiku.

 

Kávu Lavazza pijí lidé ve víc než 90 zemích, 55 procent její produkce směřuje na vývoz. V roce 2015 obrat skupiny s 3000 zaměstnanci vzrostl o 8 procent a přesáhl 1,4 miliardy eur.