Agentura Bison & Rose získala do svého portfolia nového prestižního klienta – značku Lavazza, jednoho z největších světových výrobců kávy a kávových produktů.
Agentura je odpovědná za vytvoření propagační strategie značky na místním trhu. Klíčovým tématem strategické komunikace je zdůrazňování pozice Lavazzy jako top značky v České republice a další upevňování její lokální pověsti u širokého spektra cílových skupin.
"Agentura Bison & Rose již začala prosazovat komunikační plán zahrnující spolupráci s médii i blogery, stejně jako na míru vyvinuté projekty," uvedla za firmu Beatrice Jahodová s tím, že komunikaci na globální úrovni vede Lavazza Global PR & Events s podporou reklamní sítě Burson-Marsteller, jejímž je Bison & Rose exkluzivním partnerem pro Českou republiku.
Kávu Lavazza pijí lidé ve víc než 90 zemích, 55 procent její produkce směřuje na vývoz. V roce 2015 obrat skupiny s 3000 zaměstnanci vzrostl o 8 procent a přesáhl 1,4 miliardy eur.