Agentura Bubble ohlašuje tři posily

Trio posil v agentuře Bubble. Zleva Matěj Humpál, Michaela Pechanová a Miloslav Nosovský

Trio posil v agentuře Bubble. Zleva Matěj Humpál, Michaela Pechanová a Miloslav Nosovský Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
Digitální agentura Bubble v nedávné době přivítala tři experty, kteří jí mají pomoci na poli marketingu a sociálních médií.

Digitální agentura Bubble rozšířila tým o tři pracovníky se zkušenostmi z digitálního marketingu a sociálních médií. K jejímu týmu se nedávno připojili Michaela Pechanová, Miloslav Nosovský a Matěj Humpál.

Michaela Pechanová přišla z agentury Zaraguza Digital, kde se věnovala převážně komunikaci pro značky Škoda Auto, Axe a vodku Finlandia. Stála i za kampaní „Škoda Bez starostí “ a „Pomoz svému zrcadlovkáři“ pro Olympus. V minulosti pracovala také například pro Zoot či agenturu Nydrle. V Bubble působí jako kampaňový idea maker napříč klienty agentury a jako copywriter pro T-Mobile a Havana Club.

Miloslav Nosovský má za sebou deset let zkušeností s reklamou, v minulosti například pracoval jako creative director pro Design Lab. Tam měl na starost projekty pro Xerox Czech Republic & Slovakia, Mustang Shoes, Peugeot a další. Pozice v jeho novém působišti má název „Art Director & Idea Maker“.

Matěj Humpál přichází ze společnosti Medio Interactive, kde zastával post PHD developera. Předtím byl vedoucí týmu vývojářů ve společnosti Jyxo. V agentuře Bubble obsadil pozici vedoucího vývojáře.