Agentura Hullabaloo připravila pro Bohemia Energy kampaň, láká na změnu dodavatele

Bohemia Energy

Bohemia Energy

Reklamní agentura Hullabaloo pro Bohemia Energy připravila kampaň v printových titulech, televizi, rádiích a internetu, jejímž cílem je podpořit vnímání značky u široké a odborné veřejnosti. Hlavním sdělením kampaně je claim „Už více než 600 000 zákazníků změnilo dodavatele a šetří za elektřinu a plyn. Přidejte se i vy.“ Kampaň poběží do prosince letošního roku.

Reklama se natáčela v Praze a Liberci. Hlavní linku spotu tvoří melodie světoznámého hitu Walking on Sunshine, na kterou byl vytvořen český text. Celý příběh zdůrazňuje jak rozrůstání firmy do dnešní velikosti, tak současné hodnoty a charakter značky, který představuje holčička provázející celým příběhem. Režie reklamního spotu se ujali Britové Monty Whitebloom a Andrew Delaney z Big TV, kteří za svou práci získali již řadu ocenění, které například zahrnují nejlepší video roku na MTV Awards s Lauryn Hill nebo také cenu Grammy za video se Sinéad O'Connor. V televizi bude kampaň nasazena v hlavním vysílacím čase, a to zejména na TV NOVA a také na ČT 2 a ČT Sport a poběží ve třech vlnách od 25. srpna do 26. října.

Kampaň v printových titulech zdůrazňuje cenovou výhodnost a růst společnosti Bohemia Energy. Printová kampaň poběží ve dvou vlnách od září do prosince v těchto titulech: Deník, Právo, Metro a E15. V ekonomicky zaměřených titulech – Hospodářské noviny, Euro a Ekonom – budou nasazeny testimonialy firemních zákazníků Bohemia Energy, jejichž cílem je posílit image společnosti v oblasti energetiky pro korporátní klientelu.

Součástí nové komunikační kampaně jsou také rádiové reklamní spoty, které poběží ve dvou vlnách od září do začátku listopadu v Rádiu Impuls, nejposlouchanější celoplošné rozhlasové stanici v Česku, a na regionálních stanicích s nejvyšší denní poslechovostí, jako je například Rádio Blaník, City, Černá Hora, Expres, Fajn North Music.

Z internetových médií byly jako stěžejní pro podzimní kampaň Bohemia Energy vybrány zpravodajské servery iDNES.cz a TN.cz, kde bude zveřejněna série PR článků na téma Úspory na energiích (zejména TN.cz) a zřízena Poradna odborníka Bohemia Energy (iDNES.cz). Součástí internetové kampaně jsou i reklamní bannery.

V rámci podzimní kampaně bylo pamatováno i na speciální projekty, jako je product placement na TV Nova v nejsledovanějším seriálu současnosti z lékařského prostředí Ordinace v růžové zahradě. Společnost Bohemia Energy bude také vystupovat jako sponzor pořadu Rady ptáka Loskutáka.

Spot