Agenturu Nydrle posílil stratég Makelberge

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Profimedia

Spojnicí analytického a kreativního oddělení v agentuře Nydrle se stane Nicolas Makelberge.

Do komunikační agentury Nydrle ze skupiny Kindred Group nastoupil Nicolas Makelberge. Švédský stratég přichází na nově vytvořenou pozici, kde by měl skloubit svou původní profesní specializaci na UX a service design se strategickým rozvojem klientů.

V novém působišti se zaměří na propojení business strategií klientů s uživatelsky přívětivými designy jejich webů. Pracovat bude v týmu s grafickým designérem Adamem Cittou a datovým analytikem Romanem Grulichem.

„Nicolas je pro nás ideálním přemostěním mezi analytickým a kreativním týmem. Jeho schopnosti perfektně ladí s novým směřováním agentury, která se posouvá směrem k analytice a strategickému partnerství s klienty,“ pochvaluje si Makelbergeho příchod executive director Pavla Nýdrle (dříve Dúbravská), .

Před nástupem do stávajícího působiště se Makelberge věnoval UX a strategii v digitální agentuře Symbio a tři roky působil také jako UX designér kariérního portálu Monster. Období mezi roky 2009 a 2012 strávil pracovně v Portugalsku.