Air Bank zahajuje 1. listopadu

Air bank zahajuje kampaň

Air bank zahajuje kampaň Zdroj: Petr Hasman

Kampaň pro ATL je prý hotová, ale televizní spoty budou zřejmě poprvé nasazeny až začátkem příštího roku.

Ceník banky se vejde na jednu stránku, je bez hvězdiček a poznámek pod čarou, obsahuje pouze dva tarify, to byla část z informací, které se dnes dozvěděli novináři na tiskové konferenci Air Bank. Zástupci banky dnes oficiálně oznámili, že první klienti budou obslouženi 1. listopadu, tedy zhruba o měsíc později, než se původně předpokládalo. V době zahájení provozu bude k dispozici 12 poboček (z toho pět pražských) a 24 bankomatů. Do pěti let je v plánu získat 250 tisíc klientů a vybudovat pro ně až 30 poboček.

Ředitel marketingu Air Bank Jakub Petřina Strategii řekl, že kampaň z dílny agentury Mather je hotová, ale je víc než pravděpodobné, že se spuštěním televizních spotů se počká až na leden. „Vážně o tom uvažujeme, protože v záplavě vánoční komunikace by naše kampaň mohla zapadnout, navíc značky vznikají pomalu, takže na komunikaci zpočátku nebudeme tlačit, do konce roku určitě nechystáme žádnou mediální masáž.“ V plánu je ale využití ostatních ATL kanálů. Prostor pro teasery, které se objevily v průběhu prázdnin, je zakoupen v ulici 5. května do konce září a v Sokolské a Legerově do října a je jisté, že ještě před spuštěním provozu se komunikace posune dál. Ředitel marketingu potvrdil, že kampaň bude pokračovat v duchu vymezování se vůči konkurenci, která u nás v současné době funguje.

Momentálně tedy nejdůležitějšími komunikačními kanály zůstávají webové stránky a facebookový profil Air Bank. „Náš web funguje od března a vše, co na něm děláme, je zaměřeno na lidi, kteří mají skutečně zájem a o založení účtu u nás už v tuhle chvíli uvažují,“ řekl ředitel retailového bankovnictví Air Bank Michal Strcula. Banka na webu postupně zveřejňuje informace o plánovaných službách, dnes na něm nabídla prvním pěti tisícům zájemcům o její služby dárek v hodnotě 0,2 % navíc na spořícím účtu.