Air Bank zahajuje 1. listopadu | E15.cz

Air Bank zahajuje 1. listopadu

Air bank zahajuje kampaň
Air bank zahajuje kampaň
• 
ZDROJ: Petr Hasman

br

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Kampaň pro ATL je prý hotová, ale televizní spoty budou zřejmě poprvé nasazeny až začátkem příštího roku.

Ceník banky se vejde na jednu stránku, je bez hvězdiček a poznámek pod čarou, obsahuje pouze dva tarify, to byla část z informací, které se dnes dozvěděli novináři na tiskové konferenci Air Bank. Zástupci banky dnes oficiálně oznámili, že první klienti budou obslouženi 1. listopadu, tedy zhruba o měsíc později, než se původně předpokládalo. V době zahájení provozu bude k dispozici 12 poboček (z toho pět pražských) a 24 bankomatů. Do pěti let je v plánu získat 250 tisíc klientů a vybudovat pro ně až 30 poboček.

Ředitel marketingu Air Bank Jakub Petřina Strategii řekl, že kampaň z dílny agentury Mather je hotová, ale je víc než pravděpodobné, že se spuštěním televizních spotů se počká až na leden. „Vážně o tom uvažujeme, protože v záplavě vánoční komunikace by naše kampaň mohla zapadnout, navíc značky vznikají pomalu, takže na komunikaci zpočátku nebudeme tlačit, do konce roku určitě nechystáme žádnou mediální masáž.“ V plánu je ale využití ostatních ATL kanálů. Prostor pro teasery, které se objevily v průběhu prázdnin, je zakoupen v ulici 5. května do konce září a v Sokolské a Legerově do října a je jisté, že ještě před spuštěním provozu se komunikace posune dál. Ředitel marketingu potvrdil, že kampaň bude pokračovat v duchu vymezování se vůči konkurenci, která u nás v současné době funguje.

Momentálně tedy nejdůležitějšími komunikačními kanály zůstávají webové stránky a facebookový profil Air Bank. „Náš web funguje od března a vše, co na něm děláme, je zaměřeno na lidi, kteří mají skutečně zájem a o založení účtu u nás už v tuhle chvíli uvažují,“ řekl ředitel retailového bankovnictví Air Bank Michal Strcula. Banka na webu postupně zveřejňuje informace o plánovaných službách, dnes na něm nabídla prvním pěti tisícům zájemcům o její služby dárek v hodnotě 0,2 % navíc na spořícím účtu.

Autor: br

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah