Albi k pětadvacetinám refrešuje logo
Společnost Albi, která odstartovala svůj úspěch konceptem vtipných papírových přání a během let se rozvinula ve významného výrobce a distributora rodinných a zábavných společenských deskových her, dárků a bytových doplňků, si k 25. narozeninám nadělí nové logo.
To bude spolu s designovým konceptem prodejen Albi oficiálně představeno při slavnostním otevření prodejny 31. srpna 2016 v pražském OC Chodov, která bude zároveň největší z třicítky prodejen Albi v České a Slovenské republice.
„Otevření největší značkové prodejny Albi je pro mě významným milníkem v 25leté historii firmy, protože určitým způsobem dokazuje stabilitu společnosti. V naší nejnovější prodejně zákazník uvidí, jak velkou cestu Albi ušlo od malého stánku na Staroměstském náměstí až po současnost, a ukážeme mu i směr, jakým se Albi chce vydat v dalších letech. Inovaci vizuální identity včetně loga si přirozeně vyžádal posun a rozvoj produktového portfolia a rozšíření sítě vlastních prodejen,“ bilancuje období změn majitel Albi Antonín Kokeš.
Majitel společnosti Albi Antonín Kokeš před novou prodejnou na pražském Chodově | Majitel Albi Antonín Kokeš
Klíčovým tématem marketingové komunikace je štěstí, osobní pojetí štěstí a důraz na sdílení pozitivních emocí ve vztazích. Nový vizuál Albi a komunikační strategii podzimní kampaně připravil kreativní ateliér Frank, PR servis zajišťuje agentura Mamadam.
„Naším úkolem bylo vytvořit vizuální identitu, která bude univerzální, bude slušet různorodému portfoliu produktů a zároveň bude hravá, emočně silná a zapamatovatelná. Identitu jsme přenesli do prodejny i facebookové kampaně, kde jsme využili tématu oslav 25 let,“ říká David Hanousek, kreativní ředitel ateliéru Frank.
Celou kampaň doprovází motto „Albi, na štěstí záleží“. Na její úvod probíhá během srpna na facebooková soutěž, která zapojí vybrané výherce do kreativního procesu tvorby Albi přání.
Nové logo bude firma postupně promovat v rámci otevření nové prodejny a produktové kampaně, jež bude probíhat v říjnu a listopad v tisku a na onlinu formou PR článků, tipů, soutěží a předplatného. Albi sází rovněž na YouTube a bloggery. Před Vánoci pak proběhne produktová televizní kampaň.