Alza byla v listopadu největším zadavatelem display reklamy

Alza.cz

Alza.cz

V listopadu došlo k 12 % meziměsíčnímu růstu v oblasti display reklamy, zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 757 milionů korun. Největším zadavatelem byl tentokrát internetový obchodník Alza.cz. Údaje vychází z projektu AdMonitoring.

Jak vyplývá z monitoringu internetové display reklamy, listopadový vzestup se projevil i v meziročním srovnání: letos zadavatelé využili o 16 % větší reklamní prostor než ve stejném měsíci v loňském roce.

Online bannerovou inzerci v předvánoční sezoně významně zvýšil internetový obchodník Alza.cz, který využil reklamní prostor v hodnotě 40,2 milionů korun, tedy až o 60 % více než v říjnu (25 milionů korun). Druhé místo obsadil Internet Mall, který umístil reklamu v hodnotě 35 milionů. Třetí skončil zadavatel Allegro Group CZ s display inzercí prostor v hodnotě 14,1 milionů korun.