Amundsen nasazuje historicky první spot na svou ochucenou řadu

Stock Plzeň startuje kampaň na podporu loňské novinky mezi ochucenými likéry na bázi vodky Amundsen Lime&Mint. Součástí marketingové podpory je televizní spot, který vůbec poprvé samostatně podporuje konkrétní produkt z celé ochucené řady likérů Amundsen. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Ogilvy & Mather.
„Je to vůbec poprvé, co jsme se rozhodli prostřednictvím TV spotu podpořit pouze jeden vybraný produkt z celé ochucené řady Amundsen,“ uvedla brand manažerka Amundsen Hana Šrachtová. Na Amundsen Lime & Mint padla podle ní volba proto, že unikátní příchuť spojující limetovou šťávu a mátu nemá žádný jiný produkt na trhu. Navíc právě tato osvěžující „mojito“ kombinace je ideální pro horké letní dny.
Podívejte se na nový spot:
Patnáctivteřinový televizní spot běží běží od 17. června na kanálech Prima Group. Kreativními tvůrci kampaně byli Petr Radotínský a Samir Hauser. Tým accountů se skládal z Martina Petráska, Moniky Pavlíkové a Tomáše Lišky. Spot v režii kreativního týmu produkoval Emil Sirotek a Dominika Šubertová a vznikal ve studiu R.U.R.