Amundsen nasazuje historicky první spot na svou ochucenou řadu

Amundsen nasazuje historicky první spot na svou ochucenou řadu

Amundsen nasazuje historicky první spot na svou ochucenou řadu

Stock Plzeň startuje kampaň na podporu loňské novinky mezi ochucenými likéry na bázi vodky Amundsen Lime&Mint. Součástí marketingové podpory je televizní spot, který vůbec poprvé samostatně podporuje konkrétní produkt z celé ochucené řady likérů Amundsen. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Ogilvy & Mather.

„Je to vůbec poprvé, co jsme se rozhodli prostřednictvím TV spotu podpořit pouze jeden vybraný produkt z celé ochucené řady Amundsen,“ uvedla brand manažerka Amundsen Hana Šrachtová. Na Amundsen Lime & Mint padla podle ní volba proto, že unikátní příchuť spojující limetovou šťávu a mátu nemá žádný jiný produkt na trhu. Navíc právě tato osvěžující „mojito“ kombinace je ideální pro horké letní dny.

Podívejte se na nový spot:

Patnáctivteřinový televizní spot běží běží od 17. června na kanálech Prima Group. Kreativními tvůrci kampaně byli Petr Radotínský a Samir Hauser. Tým accountů se skládal z Martina Petráska, Moniky Pavlíkové a Tomáše Lišky. Spot v režii kreativního týmu produkoval Emil Sirotek a Dominika Šubertová a vznikal ve studiu R.U.R.