Automobilky loni snížily výdaje do reklamy o šest procent | E15.cz

Automobilky loni snížily výdaje do reklamy o šest procent

Třídvéřový Hyundai i30
Třídvéřový Hyundai i30
• 
ZDROJ: Jiri Duchon, Autorevue.cz

red

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Zadavatelé v segmentu výrobců motorových vozidel využili v roce 2012 inzerci v ceníkové hodnotě 3,9 miliardy korun, což je o 6 procent méně než v předešlém roce. Nejvíce se inzerovalo v kategorii osobní automobily, na první příčce žebříčku je podle Admosphere společnost Hyundai Motor Czech.

Největší zadavatel v segmentu Osobní automobily, společnost Hyundai Motor Czech, v roce 2012 využil reklamní prostor v hodnotě přes půl miliardy korun. Na další příčce se umisťuje Škoda Auto (429 mil. Kč) a Kia Motors Czech (297 mil. Kč). S výjimkou společnosti Renault Česká republika, která svou kampaň postavila hlavně na televizi, využila první pětka automobilek podobně sestavený mediamix. Do televizní komerce směřovala zhruba polovina jejich rozpočtů, do tisku pak třetina. Škoda Auto a Kia Motors Czech se nechaly o něco víc než konkurence vidět i v OOH a na internetu. Online inzerci se nebránil ani Peugeot Česká republika.

Poměr zvolených mediatypů u TOP 5 zadavatelů v kategorii Osobní automobily v roce 2012 Autor:

Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.