Avon rebranduje

V nové komunikaci podtrhuje Avon nejen ženskou krásu, ale ukazuje především na sílu ženské vůle. Přání a sny se tak díky ní mohou proměnit ve skutečnost.
Jednou ze zásadních změn v komunikaci je nahrazení stávajícího sloganu: „Vy děláte svět krásnějším“ krédem novým „Krásné pro sebe“. Hlavní sdělení globální rebrandingové kampaně je postavené na síle žen a na víře v samu sebe.
Ústředními hvězdami první fáze nové komunikace společnosti se stávají Avon Ladies, které přicházejí se silnými a inspirativními příběhy ze svého života. „Jsou to příběhy postavené na sebedůvěře a odvaze jít si v životě za svým bez ohledu na očekávání společnosti či její námitky,“ říká Alena Pytlíčková, PR manažerka společnosti Avon.
Tváře Avon Ladies se objeví na outdoorových plochách po celé České republice, nechybí ani interaktivní online kampaň. Kampaň bude pracovat s hashtagem #prybychmela a s novým webem Prybychmela.cz, kam budou moci lidé posílat své osobní příběhy. Avon vytvořil tuto platformu s cílem zvýšit povědomí o značce a pracovat se stále populárnějším content marketingem. Digitální kampaň počítá i s aktivním zapojením bloggerek a šířením myšlenky Krásné pro sebe po sociálních sítích i přes jejich kanály. Další fázi kampaně Krásné pro sebe podpoří i známé ženy českého showbyznysu.
Globální kampaň připravila nadnárodní agentura JWT. Na lokální adaptaci se podílela agentura Ogilvy, o nákup médií se postarala Starcom MediaVest Group.