Avon rebranduje

Kampaň Avonu

Kampaň Avonu Zdroj: archiv

Avon spouští globální rebrandingovou kampaň, ve které nahrazuje letité heslo novým. Celosvětovou kampaň připravila nadnárodní agentura JWT, na lokální adaptaci se podílela agentura Ogilvy.

V nové komunikaci podtrhuje Avon nejen ženskou krásu, ale ukazuje především na sílu ženské vůle. Přání a sny se tak díky ní mohou proměnit ve skutečnost.

Jednou ze zásadních změn v komunikaci je nahrazení stávajícího sloganu: „Vy děláte svět krásnějším“ krédem novým „Krásné pro sebe“. Hlavní sdělení globální rebrandingové kampaně je postavené na síle žen a na víře v samu sebe.

Ústředními hvězdami první fáze nové komunikace společnosti se stávají Avon Ladies, které přicházejí se silnými a inspirativními příběhy ze svého života. „Jsou to příběhy postavené na sebedůvěře a odvaze jít si v životě za svým bez ohledu na očekávání společnosti či její námitky,“ říká Alena Pytlíčková, PR manažerka společnosti Avon.

Kampaň AvonuKampaň Avonu | archiv

Tváře Avon Ladies se objeví na outdoorových plochách po celé České republice, nechybí ani interaktivní online kampaň. Kampaň bude pracovat s hashtagem #prybychmela a s novým webem Prybychmela.cz, kam budou moci lidé posílat své osobní příběhy. Avon vytvořil tuto platformu s cílem zvýšit povědomí o značce a pracovat se stále populárnějším content marketingem. Digitální kampaň počítá i s aktivním zapojením bloggerek a šířením myšlenky Krásné pro sebe po sociálních sítích i přes jejich kanály. Další fázi kampaně Krásné pro sebe podpoří i známé ženy českého showbyznysu.

Globální kampaň připravila nadnárodní agentura JWT. Na lokální adaptaci se podílela agentura Ogilvy, o nákup médií se postarala Starcom MediaVest Group.