AXA přenáší kampaň i do regionů

AXAv regionech

AXAv regionech

Kampaň na životní pojištění Kumulativ Life se kromě televize a internetu objeví i v regionech. Dvoutýdenní série eventů podpoří 29 poboček v 11 krajích.

Celkem před 29 pobočkami finanční skupiny AXA vyroste sloup z nafukovacích balonků, na kterých kolemjdoucí najdou údaje, o kolik se každoročně zvyšuje věrnostní bonus u produktu Kumulativ Life. Stejné balonky budou hostesky rozdávat kolemjdoucím chodcům. Zájemci o více informací mohou využít služeb finančního poradce, který bude na pobočce také k dispozici.

Regionální kampaň byla zahájena v pondělí 21. listopadu na pobočkách v Brně a bude ukončena v pátek 2. prosince v Novém Jičíně a Praze.

Komunikace v regionech navazuje na kampaň, která běží od první poloviny listopadu, a pro finanční skupinu AXA ji připravila reklamní agentura Leo Burnett. V televizi, na internetu a na POS materiálech na pobočkách AXA vysvětluje hlavní konkurenční výhodu nového pojistného produktu – každoročně rostoucí věrnostní bonus.

AXA v regionechAXA v regionech