Axocom podpořil Dny evropského filmu

22. dny evropského filmu, které po projekcích v Praze a v Brně nyní putují dalšími městy republiky, získaly pro letošek nového hlavního partnera, mediální společnost Axocom.
Axocom nahradil dlouholetého partnera festivalu Iko Cable, jejíž ředitelkou byla Erika Luzsicza, která nyní vlastní právě Axocom. Ta na českém trhu nabízí produkty MTV, Nickelodeon, RTL nebo specializované Fishing&Hunting
„Znovu jsem festival podpořila, protože myšlenku podpory evropského nemainstreamového filmu považuji za velmi důležitou,“ prohlásila Luzsica.
Jedním z kanálů, které zastupuje Axocom, je i Mňam.tv, který se stal novým mediálním partnerem přehlídky, zejména její sekce „Cinema Cuisine“. Ta v pražském kinorestaurantu Royal uvedla tři projekce filmů na gastronomické téma s následnou degustační večeří. Podobné spojení již v Praze vyzkoušely Febiofest a distribuční společnost Aerofilms.