BeBe přeje Dobré ráno v nových spotech

BeBe

BeBe

Společnost Kraft Foods zahajuje novou kampaň na sušenky Bebe Dobré ráno. Komunikace navazuje na původní kreativní koncept Hnutí za dobrou snídani, ale pro letošní rok se soustředí jen na televizní prostor.

Nová kampaň vznikla na základě nové komunikační platformy – Bebe Dobré ráno vás dostane do správného ranního rytmu, kterou Kraft vyvinul s Euro RSCG na globální úrovni a která má kreativním způsobem vyjádřit hlavní benefit sušenek – energii na celé dopoledne.

30sekundový spot bude vysílán od 11. července na televizích Nova, Prima, Markíza a Joj. V rámci kampaně vznikl také taktický 20sekundový spot propagující chuť sušenek BeBe Dobré ráno. Spot je založený na zjištění, že lidé nevěří, že cereální sušenky mohou být nejen zdravé, ale i chutné. Režie obou spotů se ujal Karel Janák.

Společnost Kraft Foods si pro letošní rok ke komunikaci vybrala televizi, rozšíření kampaně na další mediatypy se podle informací Strategie připravuje na začátek příštího roku.