Božkov cílí na mladší
Výrobce lihovin Stock Plzeň-Božkov zdůrazňuje variabilitu konzumace Fernetu Stock Citrus. Letní kampaň tak staví na neobvyklých kombinacích chutí v míchaných nápojích.
Onlinovou část kampaně, která má za cíl oslovit mladší cílovou skupinu, zajišťuje agentura Symbio Digital. Ta má na svědomí úpravu obsahu webových stránek Fernetcitrus.cz a sérii aktivačních videí.
V nich štáb vyrazil do pražských ulic a parků, kde dal několika dobrovolníkům v rámci blind testu ochutnat nové drinky s citrusovým fernetem, a zaznamenával jejich reakce. Natáčení proběhlo v in-house videoprodukci Symbiograf, a to včetně střihu, postprodukce a finálního gradingu.
Součástí kampaně jsou také videorecepty, které mají ukázat, že testované nápoje lze snadno připravit i v domácích podmínkách. Takzvanou „domácí mixabilitu“ doplňují sety pro domácí servírování nabízené v e-shopu.
Online kampaň zapojuje kromě tradičních bannerů také interaktivní video formáty, včetně reklamních formátů na YouTube a promo videí na Facebooku, kde tráví cílová skupina nejvíce času.