Božkov cílí na mladší

Neobvyklé podoby Fernetu Citrus - v míchaných nápojích

Neobvyklé podoby Fernetu Citrus - v míchaných nápojích Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
Likérka Božkov staví nové promo na nápojích míchaných z jejího Fernetu Citrus. Kampaň vytvořila agentura Symbio Digital.

Výrobce lihovin Stock Plzeň-Božkov zdůrazňuje variabilitu konzumace Fernetu Stock Citrus. Letní kampaň tak staví na neobvyklých kombinacích chutí v míchaných nápojích.

Onlinovou část kampaně, která má za cíl oslovit mladší cílovou skupinu, zajišťuje agentura Symbio Digital. Ta má na svědomí úpravu obsahu webových stránek Fernetcitrus.cz a sérii aktivačních videí.

V nich štáb vyrazil do pražských ulic a parků, kde dal několika dobrovolníkům v rámci blind testu ochutnat nové drinky s citrusovým fernetem, a zaznamenával jejich reakce. Natáčení proběhlo v in-house videoprodukci Symbiograf, a to včetně střihu, postprodukce a finálního gradingu.

Součástí kampaně jsou také videorecepty, které mají ukázat, že testované nápoje lze snadno připravit i v domácích podmínkách. Takzvanou „domácí mixabilitu“ doplňují sety pro domácí servírování nabízené v e-shopu.
Online kampaň zapojuje kromě tradičních bannerů také interaktivní video formáty, včetně reklamních formátů na YouTube a promo videí na Facebooku, kde tráví cílová skupina nejvíce času.