Business Factory posiluje tým i platformu ROI Hunter
Inovovaná platforma ROI Hunter od společnosti Business Factory dokáže nově tvořit publika podle interakce s reklamním formátem Lead ads, tedy například lidí, kteří nedokončili vyplnění formuláře. Zajišťuje také automatizovaný zabezpečený přenos získaného leadu do klientského CRM.
„Sílu a efektivitu nového řešení jsme otestovali na kampaních například pro Peugeot, Citroën nebo Strops, které doručily impozantní čísla a měly dopad do off-line prodejů,“ libuje si nad zveřejněnými čísly Petr Jelínek, Prague Office Director společnosti.
Offlinová optimalizace
Propojování offline a online prostředí a schopnost atribuce offline konverzí je dalším novým nástrojem. Business Factory umožní zákazníkům přenos offline konverzí do online světa. Stačí znát jméno, příjmení, město nebo e-mail, telefon či jiné informace o zákazníkovi, a je možné ověřit, jestli daný zákazník viděl nebo kliknul na reklamu. I podle offline konverzí pak lze reklamy optimalizovat.
Nové jsou také funkcionality a formáty vhodné pro brandové kampaně zaměřené na práci s videokreativou. ROI Hunter dokáže nyní tvořit dynamické reklamy rovněž na síti Instagram.
„V oblasti vývoje platformy pokračujeme na propojování světa Facebooku a Googlu, do konce roku chceme spustit testování a optimalizovat kampaně z jednoho místa. Realizujeme totiž také reklamní kampaně na Googlu v rámci AdWords, GDN či videoreklamy na YouTube. Naším cílem bylo odbavit do tří let reklamní inzerci v Česku na Facebooku v hodnotě 750 milionů korun. Tento objem se nám ale podaří realizovat již v letošním roce v rámci regionu EU a věřím, že cíle dosáhneme i v ČR,“ říká Jelínek.
Jan Brýna, Business Factory | Jan Brýna, Business Factory
Rozšiřující se společnost a tým client partnerů ROI Hunter posílil nový sales hunter Jan Brýna. Zaměřovat se bude především na mezinárodní klienty v rámci regionu Evropské unie. Brýna pracoval dříve v agenturách GroupM a Dentsu Aegis, kde vedl týmy zodpovědné za social a performance.