Business Factory posiluje tým i platformu ROI Hunter | E15.cz

Business Factory posiluje tým i platformu ROI Hunter

ilustrační foto
ilustrační foto
• 
ZDROJ: Pixabay

Strategie, Petr Novotný

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Marketingový partner Facebooku, společnost Business Factory, představila novou verzi platformy ROI Hunter, která je ještě více zaměřena na lead generation. Zejména v zemích Evropské unie ji pomůže rozšiřovat nový sales hunter společnosti Jan Brýna.

Inovovaná platforma ROI Hunter od společnosti Business Factory dokáže nově tvořit publika podle interakce s reklamním formátem Lead ads, tedy například lidí, kteří nedokončili vyplnění formuláře. Zajišťuje také automatizovaný zabezpečený přenos získaného leadu do klientského CRM.

„Sílu a efektivitu nového řešení jsme otestovali na kampaních například pro Peugeot, Citroën nebo Strops, které doručily impozantní čísla a měly dopad do off-line prodejů,“ libuje si nad zveřejněnými čísly Petr Jelínek, Prague Office Director společnosti.

Offlinová optimalizace

Propojování offline a online prostředí a schopnost atribuce offline konverzí je dalším novým nástrojem. Business Factory umožní zákazníkům přenos offline konverzí do online světa. Stačí znát jméno, příjmení, město nebo e-mail, telefon či jiné informace o zákazníkovi, a je možné ověřit, jestli daný zákazník viděl nebo kliknul na reklamu. I podle offline konverzí pak lze reklamy optimalizovat.

Nové jsou také funkcionality a formáty vhodné pro brandové kampaně zaměřené na práci s videokreativou. ROI Hunter dokáže nyní tvořit dynamické reklamy rovněž na síti Instagram.

„V oblasti vývoje platformy pokračujeme na propojování světa Facebooku a Googlu, do konce roku chceme spustit testování a optimalizovat kampaně z jednoho místa. Realizujeme totiž také reklamní kampaně na Googlu v rámci AdWords, GDN či videoreklamy na YouTube. Naším cílem bylo odbavit do tří let reklamní inzerci v Česku na Facebooku v hodnotě 750 milionů korun. Tento objem se nám ale podaří realizovat již v letošním roce v rámci regionu EU a věřím, že cíle dosáhneme i v ČR,“ říká Jelínek.

Jan Brýna, Business Factory Autor: Business Factory
Jan Brýna, Business Factory

Rozšiřující se společnost a tým client partnerů ROI Hunter posílil nový sales hunter Jan Brýna. Zaměřovat se bude především na mezinárodní klienty v rámci regionu Evropské unie. Brýna pracoval dříve v agenturách GroupM a Dentsu Aegis, kde vedl týmy zodpovědné za social a performance.

Autor: Strategie, Petr Novotný

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah