Bylinkovou kampaní Rajce provází světlušky

Kouzlo patentované přírodou - tentokráte tou noční

Kouzlo patentované přírodou - tentokráte tou noční Zdroj: archiv

Letní kampaň subbrandu Rajec Bylinka se odehrává v noční Rajecké dolině. Spot vytvořila agentura Kaspen/Jung von Matt.

Ani v aktuální letní kampani neopustí značka Rajec „domovskou“ Rajeckou dolinu. Jen místo denních záběrů ze života zvířat nabídne její noční atmosféru. „Podle pověr právě v noci bylinky odhalují svá kouzla,“ sděluje Pavol Chalupka, senior brand manager značky Rajec. Průvodcem po světě rajeckých bylinek budou poprvé světlušky, které divákovi odhalí také novou bezovou příchuť řady Rajec Bylinka.

„Subbrand Rajec Bylinka jsme se rozhodli nadlinkově podpořit po více než šesti letech. Aktuální komunikační koncept navazuje na jarní kampaň,“ doplňuje Chalupka.

Za přípravou TV spotu stojí agentura Kaspen/Jung von Matt. Spot režírovala Jasmina Blaževič, pro kterou to nebyla první spolupráce na kampaních pro Rajec.

Kampaň bude v českých televizích nasazena od 20. července 2015. Podpoří ji aktivity v digitálním prostoru i v místech prodeje.