Bývalá šéfka PR Klubu spustila vlastní soutěž a bývalé kolegy kritizuje z plagiátorství

Borovanská,  PR Klub

Borovanská, PR Klub

Bývalá předsedkyně PR Klubu Kateřina Borovanská, která v létě ohlásila spuštění vlastního projektu soutěže o nejlepší firemní periodikum Fénix content marketing, obvinila bývalé kolegy, že změny, k nimž v říjnu v soutěži Zlatý středník přistoupili, převzali od ní.

„Projekt Fénix content marketing je ucelený koncept, který sestává ze soutěže, Knihovny firemních publikací, výstavy a dalších aktivit s tím spojených. K tomu, že PR Klub a jeho nové vedení rozhodlo o tom, že si převezmou náš koncept 25 porotců a pěti porot, řešení zpětné vazby a následně ho implementují do svých webových stránek a budou komunikovat jako svůj, se můžu vyjádřit jenom tak, že toto počínání není nijak zakázáno autorským zákonem, ale rozhodně by mělo být postiženo nějakou morální sankcí,“ vysvětlila Borovanská.

„Ke změnám jsme se rozhodli na základě zpětných vazeb a diskuse s přihlašovateli a s ohledem na statistiky z minulých ročníků. Zárověň jsme obměnili složení poroty soutěže, protože chceme vnést na hodnocení periodik nový pohled,“ uvádí Viola Baštýřová, předsedkyně PR Klubu a garantka soutěže Zlatý středník, a dodává: „Zároveň jsme zavedli hodnotící list pro všechna přihlášená periodika. Jeho absence byla v minulosti kritizována ze strany přihlašovatelů a my tento „dluh“ chceme splatit.“