Cannes Lions: Na Fidorku medaile nezbyla

Fidorka a její komunikace v místě prodeje

Fidorka a její komunikace v místě prodeje

Ani úterní vyhlášení výsledků nepřineslo zástupcům české reklamy výraznější úspěch. Ve hře byla pouze agentura Starcom s Fidorkou na shortlistu kategorie Media. Jenže dál se nedostala.

V Cannes patřil úterní večer kategoriím Media, Mobile, Innovation a Outdoor a ačkoliv se o úspěch v těchto kategoriích pokoušely agentury Mediacom, Leagas Delaney, PHD, Young & Rubicam Prague, VCCP nebo například Saatchi & Saatchi, do finále postoupil pouze Starcom s kampaní pro Kraft Foods a značku Fidorka.

Agentura tuto kampaň naplánovala pro televizi, místo prodeje a sociální sítě. Na obrazovkách se na apríla objevil statický spot vyvolávající u diváků pocit, že mají poruchu přijímače, navíc se agentuře podařilo Fidorku spojit s pořadem TopStar Magazín. V místě prodeje komunikaci doplnil mluvící regál, který v době, kdy kampaň běžela, zvedl prodeje o 95 procent.

Mluvící regálMluvící regál

Na středeční večer je v Cannes naplánováno vyhlášení kategorií Press, Design, Radio a Cyber. Tuzemské reklamní tvůrce bude zajímat kategorie Press, kde má pět nominací agentura Young & Rubicam Praha a její kampaň na Biolit. Zároveň budou zveřejněny první výsledky soutěže Young Lions, konkrétně v kategorii Media, která v předchozích dvou ročnících patřila mladým českým kreativcům.

O Cannes Lions se dočtete také zde: