Češi uspěli na Clio Sports Awards s olympijskou kampaní pro Český rozhlas

Mobilní aplikace Fanstars Českého rozhlasu byla jako jediná česká práce oceněna porotou na mezinárodní reklamní soutěži Clio Sports Awards. Aplikace, která v průběhu olympijských her v Soči umožňovala podporovat na dálku členy našeho olympijského týmu, získala stříbro v kategorii Engagement.
Aplikaci, která letos získala i stříbro na festivalu PIAF, vytvořily tuzemské agentury Ogilvy & Mather a Geometry Global Prague a vývojářská společnost Adikt Mobile ze skupiny Kindred Group. Fanoušci našeho olympijského týmu si díky ní mohli na obloze v trojrozměrném vesmíru vybrat jednu ze čtyř tisíc hvězd a přes ni pak poslali vzkaz vybranému sportovci nebo týmu. Aplikace využívala GPS a trojrozměrný model vesmíru se skutečnými hvězdami s jejich jmény i přesnou polohou na obloze.
Ceny Clio Sports Awards jsou rozšířením Clio Awards, jedné z mezinárodně nejuznávanějších soutěží zaměřených na reklamu, design a komunikaci. Porota v soutěži oceňuje výjimečné práce z oblasti sportovního marketingu a reklamy.