Češi uspěli na Clio Sports Awards s olympijskou kampaní pro Český rozhlas

Fanstars Českého rozhlasu

Fanstars Českého rozhlasu

Mobilní aplikace Fanstars Českého rozhlasu byla jako jediná česká práce oceněna porotou na mezinárodní reklamní soutěži Clio Sports Awards. Aplikace, která v průběhu olympijských her v Soči umožňovala podporovat na dálku členy našeho olympijského týmu, získala stříbro v kategorii Engagement.

Aplikaci, která letos získala i stříbro na festivalu PIAF, vytvořily tuzemské agentury Ogilvy & Mather a Geometry Global Prague a vývojářská společnost Adikt Mobile ze skupiny Kindred Group. Fanoušci našeho olympijského týmu si díky ní mohli na obloze v trojrozměrném vesmíru vybrat jednu ze čtyř tisíc hvězd a přes ni pak poslali vzkaz vybranému sportovci nebo týmu. Aplikace využívala GPS a trojrozměrný model vesmíru se skutečnými hvězdami s jejich jmény i přesnou polohou na obloze.

Ceny Clio Sports Awards jsou rozšířením Clio Awards, jedné z mezinárodně nejuznávanějších soutěží zaměřených na reklamu, design a komunikaci. Porota v soutěži oceňuje výjimečné práce z oblasti sportovního marketingu a reklamy.