Cílem kampaně je ukázat, že nabídka pojištění ČPP dokáže ochránit kohokoli před jakýmkoli rizikem. „Abychom zvýšili povědomí o důležitosti a významu pojistné ochrany pro běžného občana, zejména pak v kontextu nového občanského zákoníku, připravili jsme pro zájemce o autopojištění zajímavý benefit,“ říká Igor Rolínek, manažer úseku marketingu.
Motoristé, kteří si u ČPP pojistí své auto, tak získají pojištění odpovědnosti na jeden rok zdarma. Podle typu produktu je v ceně zahrnuto také úrazové pojištění řidiče nebo úrazové pojištění celé posádky. Každý nový klient obdrží navíc kupon v hodnotě až 500 korun na sjednání majetkového pojištění.
Kampaň zahrnuje billboardy a velkoformátové plochy po celé České republice, tištěná celostátní média a také zákaznické noviny obchodního řetězce Kaufland. Motiv kampaně se objeví i na teploměrech čerpacích stanic a CLV.
ČPP vsadila i na televizní reklamu
Stejně jako v minulých letech vsadila ČPP i tentokrát na televizní reklamu. Spot s Patem a Matem bude k vidění nejen v rámci televizních programů, ale též na obrazovkách městských úřadů, dopravních inspektorátů, monitorů v MHD a nemocnicích.
Na přípravě podzimní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s mediálními aktivitami a nákupem souvisejících služeb.