České aerolinie spustily podzimní kampaň

Jste připraveni na cestu s ČSA?

Jste připraveni na cestu s ČSA? Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
ČSA spustily podzimní kampaň, která se objeví na osmnácti trzích. Společnost ji vytvořila bez pomoci reklamních a komunikačních agentur.

Sloganem „Jste připraveni na cestu?“ lákají České aerolinie zákazníky ke své aktuální podzimní kampani. Potrvá do 7. září 2015 a objeví se na osmnácti trzích včetně českého, italského, španělského, francouzského či německého. Jedná se o kombinovanou kampaň podporující image společnosti a sekundárně komunikující speciální tarify do vybraných evropských destinací.

Na českém trhu se kampaň objeví v online i offline médiích. S vizuálem kampaně se setkají například návštěvníci portálů Google.com či vybraných cestovních kanceláří a agentur, uživatelé webových stránek Česko-slovenské filmové databáze nebo Úschovna.cz, ale i čtenáři některých zpravodajských webů. Kampaň rovněž podpoří reklama na Facebooku.

V Praze se objeví síť roll-boardů a citylighty v centru města. Nebude chybět ani tradiční reklama na tramvajích, kterou tentokrát doplní velkoformátový polep. Součástí media mixu je i printová podpora.

Na zahraničních trzích bude aktuální podzimní kampaň Českých aerolinií komunikována zejména přes online kanály prostřednictvím Google Adwords, například na trzích ve Francii nebo Velké Británii také ve službě Skype.

Společnost na vývoji kreativního konceptu nespolupracovala s žádnou reklamní či komunikační agenturou. Copywriting i kreativní zpracování podzimní kampaně mají na svědomí interní grafici
a marketingový tým Českých aerolinií.