Český pivní festival Praha zahajuje kampaň

Nový vizuál Českého pivního festivalu

Nový vizuál Českého pivního festivalu

Pátý ročník Českého pivního festivalu Praha zahájil první tiskovou konferencí svou PR kampaň. Byl představen nový vizuál akce a nové místo konání – z výstaviště v pražských Letňanech se stěhuje na holešovické výstaviště blíže centru města.

Český pivní festival Praha 2012, který britský deník The Financial Times zařadil do svého kalendáře mezi čtyřicet nejzajímavějších globálních eventů, se podle pořadatelů stal tak silnou značkou, že ho ji už druhým rokem vyvážejí do zahraničí. Letos se kromě německých velkoměst bude Český pivní festival konat v Moskvě a Stockholmu, napřesrok se připravuje expanze do USA a Asie.

Pro letošní rok mění pořadatelé místo konání a vizuál. Centrem festivalu budou Křižíkovy pavilony a obří stan o ploše fotbalového stadionu 40×100 metrů. Na novém vizuálu nahradila českou dívku „krev a mlíko“ v národním kroji ostrá rockerka, podle vyjádření ředitele festivalu Jana Hubnera „brutální pivní Nikita“, která je české cílové skupině bližší než krojovaná děvčata.

Kampaň s novým vizuálem se objeví začátkem května na billboardech, další komunikace proběhne na internetu, včetně sociálních sítí. „Nehledáme exkluzivního mediálního partnera, spojíme se s každým, kdo má zájem a o koho máme zájem my“, řekl Hubner. Tvářemi festivalu zůstávají Česká miss Eliška Bučková a zpěvák Václav Bárta, kteří na tiskovce natočili první letošní festivalová piva.

Pořadatelé letos očekávají 100 tisíc návštěvníků, přes polovinu z nich ze zahraničí. Čepovat se bude celkem 100 značek piva.

Nový vizuál Českého pivního festivaluNový vizuál Českého pivního festivalu