Kampaň Radiožurnálu tvoří tři různá témata, která patří mezi hlavní komunikační složku každodenního zpravodajství – doprava, sport a počasí. Radiožurnál tak chce upozornit na rychlost, věrohodnost a užitečnost svých informací.
Kampaň vznikla v rekordním čase necelých dvou týdnů v agentuře Ogilvy & Mather. Kreativními tvůrci kampaně byli Tomáš Belko, Marek Linhart a Juanma Bonastre. Tým accountů se skládal z Kateřiny Rauschertové a Ivany Šenitkové. Spoty v režii Allana Šuberta produkoval Emil Sirotek, Dominika Šubertová a Emifilm.
Podívejte se na televizní část kampaně:
Ke komunikaci celé kampaně bude postupně využito většiny mediatypů. Začíná venkovní reklamou, konkrétně prostřednictvím polepů autobusů. Souběžně běží komunikační kampaň v TV, na ni průběžně naváže kampaň tiskových a internetových médiích. Další aktivní podporou bude komunikace vizuálu na Facebooku a videa na kanálu YouTube. Kampaň poběží od začátku června do poloviny července.