Český rozhlas spouští kampaň na Radiožurnál

Český rozhlas spouští kampaň na Radiožurnál

Český rozhlas spouští kampaň na Radiožurnál

Český rozhlas Radiožurnál zahajuje novou komunikační kampaň. Cílem je upozornit na novou podobu nejposlouchanější stanice Českého rozhlasu a podpořit povědomí o značce.

Kampaň Radiožurnálu tvoří tři různá témata, která patří mezi hlavní komunikační složku každodenního zpravodajství – doprava, sport a počasí. Radiožurnál tak chce upozornit na rychlost, věrohodnost a užitečnost svých informací.

Kampaň vznikla v rekordním čase necelých dvou týdnů v agentuře Ogilvy & Mather. Kreativními tvůrci kampaně byli Tomáš Belko, Marek Linhart a Juanma Bonastre. Tým accountů se skládal z Kateřiny Rauschertové a Ivany Šenitkové. Spoty v režii Allana Šuberta produkoval Emil Sirotek, Dominika Šubertová a Emifilm.

Podívejte se na televizní část kampaně:

Ke komunikaci celé kampaně bude postupně využito většiny mediatypů. Začíná venkovní reklamou, konkrétně prostřednictvím polepů autobusů. Souběžně běží komunikační kampaň v TV, na ni průběžně naváže kampaň tiskových a internetových médiích. Další aktivní podporou bude komunikace vizuálu na Facebooku a videa na kanálu YouTube. Kampaň poběží od začátku června do poloviny července.