Český rozhlas spustil internetový obchod Radioteka.cz

POZOR, PRODÁVÁME! Český rozhlas nabízí od nového roku svůj komerční vysílací čas prostřednictvím otevřeného obchodního modelu, který umožní přímou součinnost
s agenturami i ostatními subjekty

POZOR, PRODÁVÁME! Český rozhlas nabízí od nového roku svůj komerční vysílací čas prostřednictvím otevřeného obchodního modelu, který umožní přímou součinnost s agenturami i ostatními subjekty Zdroj: Tomas Novak

V internetovém obchodu lze nakupovat s registrací i bez ní. Dostupné jsou záznamy na pevném nosiči jako CD nebo DVD, ale také v elektronických formátech ke stažení do počítačů, tabletů a mobilů. V plánu jsou také aplikace pro chytré telefony, které mají být k dispozici v průběhu roku.

Radiotéka nabídne v několika kategoriích přes 200 alb mluveného slova a 230 hudebních alb. „Nabídku budeme trvale rozšiřovat a obohacovat o další tituly včetně nové produkce a zároveň budeme připravovat speciály k výročím a reagovat na zájem veřejnosti o vybraná témata a tituly,“ uvedl jeden z dramaturgů projektu Robert Tamchyna.

Obchod nabídne některé dosud nezveřejněné nahrávky s nově upraveným zvukem nebo tituly natočené různými tvůrčími týmy, jako například Haškova Švejka v podání herce Josefa Somra nebo Karla Högera. Pro první dny rozhlas připravil nabídku některých titulů, které jsou na Radiotéce zdarma.

Rozhlas dál zvukové záznamy nabízí i v prodejně na Vinohradské třídě v Praze. Na stránky Radiotéky se mají postupně přesunout dosavadní prodejní stránky Radioservisu, dceřiné společnosti Českého rozhlasu. „E-shop Radioservisu, který běží v tuto chvíli, budeme po spuštění Radiotéky v průběhu půl roku pomalu utlumovat, až uzavřeme jeho činnost,“ upřesnil Tamchyna s tím, že vše, co Radioservis prodává, se přesouvá na Radiotéku.