Čeští Ogilvy & Mather zajistí pro Mondelez kampaň i v dalších zemích střední a východní Evropy

Hlavní cenu v soutěži o nejlepší mediální kampaň v Česku a na Slovensku získala kampaň Fidorka – Vykutálená rošťanda

Hlavní cenu v soutěži o nejlepší mediální kampaň v Česku a na Slovensku získala kampaň Fidorka – Vykutálená rošťanda

Pražské Ogilvy & Mather bude nyní centrálou pro komunikaci značek čokolád z portfolia společnosti Mondelez pro dalších pět regionů - Slovensko, Rumunsko, Polsko, Bulharsko a Pobaltí. Kampaň, která sjednocuje komunikaci všech regionů, odstartuje na podzim.

Komunikace bude zahrnovat kromě značky Figaro dostupné na českém a slovenském trhu, také lokální značky jednotlivých regionů, tedy polskou Alpen Gold, rumunskou značku Poiana, bulharskou Svoge a značku Karuna pro Lotyšsko a Litvu.

Pro všechny značky byl vytvořen nový positioning za účelem sjednocení komunikace. Pro podzimní kampaň vznikne v dílně Ogilvy & Mather televizní spot a tiskový inzerát.

„Po značce Borjomi, která patří k nejznámějším minerálním vodám v Rusku či na Ukrajině, je Mondelez dalším klientem, se kterým bude pražské Ogilvy & Mather spolupracovat na nadnárodní úrovni,“ řekl Ondřej Obluk, Executive Managing Director, Ogilvy & Mather.