Cestovatel s Trabantem pro Google Chrome

S příběhem Dana Přibáně, který se svými přáteli projel ve dvou Trabantech celou Afriku, se Google Česká republika zařadil k Velké Británii, Německu a Francii, pouze v těchto zemích vznikla lokální verze kampaně na Google Chrome. V ní Google představuje silné příběhy lidí, kterým se i díky využívání internetu podařilo něco výjimečného.
Podívejte se na spot s Danem Přibáněm:
Kampaň odstartovala loni ve Spojených státech a její první spot představuje zpěvačku Lady Gaga a její spojení s fanoušky, které je silné právě díky internetu. U nás tento koncept odstartoval nasazením adaptace spotu Naše Klára, ve které Google demonstruje, jakým způsobem mohou rodiče pomocí internetových nástrojů vytvářet archiv svých dětí.
Lady Gaga celosvětovou kampaň odstartovala:
Lokální kampaň s Danem Přibáněm připravila reklamní agentura Konektor v čele s kreativním ředitelem Martinem Charvátem. Součástí kreativního týmu byli kromě něj ještě Ondřej Rytíř, Jirka Sekera a Jana Kneschke. Konektor pro Google ČR také adaptoval kampaň Naše Klára, na který spot Trabantem napříč Afrikou navazuje.