Cevrouš láká na vejšku

Kampaň Cevro Institutu od agentury Luftballon

Kampaň Cevro Institutu od agentury Luftballon Zdroj: Luftballon

Agentura Luftballon vytvořila propagační video pro soukromou vysokou školu Cevro Institut. Veze se na vlně hudebněkomických spotů, které v poslední době vzdělávací instituce hojně využívají.

Luftballon nejdříveu spěl v únorovém tendru a po měsíci intenzivní práce dokončil video, jehož hlavním hrdinou je školníkův kocour Cevrouš, který se také rozhodne studovat Cevro Institut a nakonec to dotáhne až na tajemníka OSN. V klipu se objevují tváře osobností společenského i politicického života, jež na škole vyučují, jako Magda Vášáryová, Cyril Svoboda, Saša Vondra, Tomáš Sokol či Ivan Langer.

ʺVyužili jsme volnosti, kterou jsme dostali, a navrhli dost odvážnou exekuci. Lidé z Cevro Institutu projevili pro nás až překvapivý smysl pro humor, což nás motivovalo k tomu, vymýšlet vtipnější a vtipnější momenty v ději,ʺ pochvaluje si spolupráci s klientem Ondřej Souček z agentury Luftballon.

ʺChtěli jsme ukázat, že naše vysoká škola je jiná. Máme rádi, když se vážná a složitá témata umí podat jednoduše a s nadsázkou, navíc jsme si přáli trochu kontroverze,ʺ říká marketingová ředitelka Cevro Institutu Lenka Pavlíková.

Kampaň se naplno rozjela 18. dubna a k vidění je na YouTube a sociálních sítích. Kocourův příběh je ztvárněn v písni, jejímž autorem i protagonistou je Jiří Burian známý také jako Kapitán Demo. Výroby díla se ujal produkční dům Fox Production.