Changhong zahajuje spolupráci s PRAM Consulting

„V návaznosti na plánovaný rozvoj aktivit na českém a slovenském trhu jsme se rozhodli pro intenzivnější externí komunikaci. Uvědomujeme si, že vnímání čínských výrobků obecně v celé Evropě není pozitivní. Dlouhodobým cílem je toto změnit a zvýšit povědomí o značce Changhong a její stabilizace na lokálním trhu. Využijeme také výhody plynoucí z výroby v České Republice a v průběhu let 2013 a 2014 zásadním způsobem rozšíříme distribuční a prodejní síť,“ uvedl Sales and Marketing Manager Changhong pro Českou republiku a Slovensko Petr Valoušek.
Valoušek informoval, že do výběrového řízení, ze kterého vítězně vyšla agentura PRAM Consulting, bylo přizváno několik lokálních PR agentur. „PRAM nás přesvědčil zejména profesionálním přístupem, dobrou znalostí spotřebitelského segmentu a řadou doporučení,“ vysvětluje Petr Valoušek.