Charvát z Konektoru se naplno pouští do studia Remembership

Martin Charvát a Petr Rubáček, studio Remembership

Martin Charvát a Petr Rubáček, studio Remembership Zdroj: Remembership

Strategie , Petr Novotný
Martin Charvát, spoluzakladatel a dlouholetý kreativní ředitel agentury Konektor, přechází do kreativního studia Remembership na pozici Executive Creative Director. V tom bude s Konektorem nadále úzce spolupracovat.

Studio Remembership se zabývá především budováním značek a soustřeďuje se též na vyhledávání a podporu mladých talentů a spolupráci s nimi. Charvát zůstává akcionářem Konektoru, většinu energie ale nyní bude věnovat rozvoji studia Remembership, které s Konektorem sdílí kanceláře.

„Se studiem Remembership jsem pracoval už v rámci Konektoru více než dva roky. Studio rostlo a vyrostlo spolu s námi. Chybějící zkušenosti nahrazovali jeho členové enormním nadšením a pracovitostí. Moje úloha je jasná a je to vlastně jen pokračováním toho, co jsem s trochu menší intenzitou dělal doteď: přináším do týmu své znalosti, zkušenosti a nadhled. Vedu kreativní procesy a pomáhám s vytyčováním a určováním komunikačních a kreativních strategií,“ vysvětluje Charvát.

Celuloidová organizace

„Martin Charvát se postupně z role ,šéfa‘ a našeho mentora přesunul do role kolegy, spolupracovníka a kamaráda. Pracuje se nám spolu výborně a studio to posouvá na novou úroveň,“ dodává Petr Rubáček, zakladatel studia Remembership.

Charvátova agentura Konektor již déle pracuje v systému více kreativních ředitelů. Patří mezi ně například Jana Kneschke a Radovan Grežo. Petr Rydl, šéf agentury Konektor, říká: „Pro nás byla vždy vzorem organizace filmová branže – na jeden film jeden scénárista, jeden režisér a producentské zázemí. To přesně systém kreativních ředitelů dedikovaných konkrétním klientům umožňuje.“ Na tomto principu bude Charvát i celé studio Remembership s agenturami ze skupiny Konektor i nadále spolupracovat.