Chio Chips vtrhlo do televize

Brambůrky mají vroubek

Brambůrky mají vroubek Zdroj: archiv

Výrobce slaných pamlsků Chio představil televizní reklamu, upravil vzhled facebookových stránek a nabídl zákazníkům možnost vyfotit se s hosteskami. Za kampaní stojí agentura McCann Prague.

Chio Chips, značka slaných snacků a chipsů z portfolia společnosti Intersnack, spustila novou kampaň na podporu řady chipsů „s velmi hlubokými vroubky“. Součástí je ATL i BTL komunikace, v rámci marketingových aktivit tak přichází Chio s televizní kampaní a s novým vzhledem své facebookové stránky. Online kampaň je posílená designovým webem ve street stylu.

V březnu realizovalo Chio instore aktivitu spojenou s ochutnávkami a soutěží na sociálních sítích. Zákazníci si mohli ve vybraných supermarketech pořídit „selfíčko“ s hosteskami a zapojit se tak do soutěže o ceny.

Kreativní koncept má na starosti agentura McCann Praha, nákup médií pak agentura PHD. Instore aktivity realizuje agentura Up Brand Activation.