Chytrý Honza byl oficiálně odhalen

Chytryhonza.cz

Chytryhonza.cz

Na online tiskové konferenci se zástupci serveru Chytryhonza.cz přihlásili ke kampani a představili svůj projekt.

K finančnímu online supermarketu přirovnávají svůj web Chytryhonza.cz Managing Director Jiří Paták a Marketing manager David Toula. Online tiskovou konferencí, která proběhla dnes v deset hodin, ukončili teaser s názvem Kdo je Honza, který běžel na venkovních plochách a na internetu v první polovině září, a zahájili další vlnu kampaně. Ta poběží do října stejně jako teaser v outdooru a v MHD, navíc přibudou internetové bannery na nejnavštěvovanějších českých portálech.

I na další fázi kampaně spolupracuje Chytryhonza.cz s agenturou Prague Bistro. „V kampani, která právě začíná, představíme formou několika případových studií konkrétní možnosti, jak s naším projektem ušetřit,“ řekl Strategii Jiří Paták a prozradil, že cílem kampaně je na serveru Chytryhonza.cz do konce roku zaregistrovat osmdesát tisíc nových uživatelů.

Projekt Chytryhonza.cz nabízí finanční služby a poradenství na jednom místě. Uživatelé portálu si mohou jednotlivé produkty nejenom porovnat, ale rovnou si vybraný produkt i pořídit. V současné době jsou aktuální nabídky bankovních služeb, pojištění, stavebního spoření nebo například penzijního připojištění. V listopadu se nabídka služeb rozšíří o možnost investovat.