Citibank se v květnu vrací na obrazovky

Dolů. Čtvrtletní zisk Citigroup se meziročně snížil více než o jednu třetinu

Dolů. Čtvrtletní zisk Citigroup se meziročně snížil více než o jednu třetinu Zdroj: profimedia.cz

Citibank Europe bude mít od 1. května vlastní sponzorské vzkazy k vybraným pořadům České televize. Kampaň, která vznikla ve spolupráci s agenturou Publicis, podpoří kreditní kartu Citi Life. Banka se tak po dlouhé přestávce vrací ke komunikaci v televizi.

Dvě verze desetisekundového sponzorského vzkazu se v průběhu května střídavě objeví u pořadů České televize – u hlavních televizních zpráv „Události“, sportovních zpráv „Branky, body, vteřiny“, publicistického pořadu „Rub a líc“ a zpravodajského týdeníku „168 hodin“.

„Citibank standardně využívá jiných forem marketingové podpory svých produktů a služeb, jako například reklamy na veřejných dopravních prostředcích,“ říká manažerka marketingové komunikace Andrea Klímová a dodává: „Touto kampaní se Citibank v České republice po velmi dlouhé době vrací na televizní obrazovku a věříme, že přispěje ke zvýšení visibility jak kreditní karty Citi Life, tak samotné Citibank.“