ČS mění značku pro korporátní klientelu

česká spořitelna

česká spořitelna

Česká spořitelna zahájí 22. října launchovací kampaň na značku Erste Corporate Banking. Pod ní bude od stejného data poskytovat služby firemním klientům.

„Z krabiček s nadpisem Česká spořitelna jsme se léta snažili přesvědčit klienty, že jsme i korporátní banka, v tomto ohledu jsme trojkou na našem trhu a naším cílem je stát se do roku 2014 jedničkou,“ řekl na úterním setkání s novináři šéf marketingu České spořitelny Daniel Šturm. „Musíme přesvědčit hlavně naše neklienty, oni ani nečekají, že určité služby poskytujeme,“ dodal ředitel úseku pro firemní klientelu Petr Witowski.

O dalších změnách v České spořitelně se dočtete zde:
Spořitelna rebranduje služby pro bonitní klientelu

Daniel Šturm dále řekl, že Komerční banka a ČSOB oslabují svoje postavení na korporátním trhu ve prospěch retailu, takže Česká spořitelna má teď jedinečnou šanci. „Tyhle banky lidi přesvědčují, že nejsou korporátní banky, prodávají svoje čerty a sultány a lezou po skalách, my chceme zavedením značky Erste Corporate Banking ukázat, že jsme opravdová korporátní banka.“

Kampaň na uvedení nové značky pro firemní klientelu poběží ve všech důležitých médiích včetně televize od 22. října do konce listopadu a s jejím pokračováním se počítá i v roce 2013. Půjde o kombinaci imageové a produktové kampaně, jejíž koncept připravila reklamní agentura Y&R.